wtorek, 29 maja 2012

Zestaw do domowej depilacji woskiem

Po kilku wiosennych tygodniach doszłam do wniosku, że koniec z codziennym goleniem nóg. Rezultaty tej najprostszej formy depilacji pozostawiają wiele do życzenia, efekty są krótkotrwałe, a moja niechęć do niej z każdym dniem rośnie.

Zaczęłam się więc zastanawiać, czego tym razem spróbować? Krem do depilacji? Nie, zbyt krótkotrwały efekt na za dużo paćkania. Plastry z woskiem na zimno? Hmm, przecież nigdy nie udało mi się wystarczająco rozgrzać tych plastrów... Depilator? Ałć!

I tak dumając przypomniałam sobie o filmiku megilounge na temat depilacji:

 

 W wyniku krótkotrwałych poszukiwań na allegro znalazłam taki oto zestaw: 


W jego skład wchodzi podgrzewacz roztapiający i utrzymujący odpowiednią temperaturę wosku, dwie 100 ml rolki z woskiem, paski fizelinowe oraz oliwka po depilacji. Za cały zestaw zapłaciłam 39,98zł bez kosztów przesyłki (odbiór osobisty). Kolejne wkłady kosztują około 5zł/szt.


Jesteście ciekawe moich wrażeń po pierwszym użyciu?
Jakie formy depilacji Wy preferujecie?

Miłego dnia!
Saay

2 komentarze:

  1. Kupiłam tez po namowie megi. Do nóg idealny. Do bikini taki sobie. Jakoś mi się klei i nie wyrywa wszystkiego. Natomiast szeroka rolka usuwa praktycznie wszystko ;) trochę drażni mnie usuwanie pozostałości wosku, ale metoda jest skuteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, po swojej pierwszej depilacji przez 2 dni ściągałam z nóg resztki wosku :p Nie próbowałam natomiast używać tego zestawu do bikini, bo tam używam zawsze kremu do depilacji.

      Usuń

Pamiętaj, że Ty również tworzysz tego bloga. Proszę, wypowiadaj się kulturalnie!