niedziela, 20 maja 2012

Nazywam się Saay, miło mi Cię poznać!

Długo nosiłam się z zamiarem utworzenia bloga. Zawsze coś stało na przeszkodzie, a to brak czasu, a to brak dobrego aparatu (hmm, to jest nadal aktualne :-), a to brak dobrych pomysłów. Wreszcie trafił mi się tydzień wolnego więc pomyślałam: jak nie teraz to nigdy!
Z uśmiechem na ustach otworzyłam bloggera, by już po chwili stwierdzić, że ten ogrom opcji mnie przerasta. Jako że nie należę do osób, które szybko się poddają, przebrnęłam i przez to. Muszę przyznać, że pierwszy efekt wizualny cieszy moje oko. Oczywiście mam zamiar ulepszać wygląd swojego bloga z czasem, ale teraz chciałabym skupić się na jego treści.
Więc o czym będzie ten blog? Podtytuł brzmi: Kosmetyczny blog life-style'owy z granicą na Odrze. Myślę, że to zdanie w pełni oddaje jego charakter. Pierwsze skrzypce na pewno będą grały tu kosmetyki, moja kosmetykomania i zakupoholizm. Posty urodowe będę przeplatać postami o moich innych zainteresowaniach, o ciekawych sytuacjach, które mnie spotykają, niestety lub stety także o moich poglądach. No ale o co chodzi z tą Odrą? Już wyjaśniam. Studiuję we Frankfurcie na Odrą w związku z tym żyję jedną nogą w Polsce, a drugą w Niemczech. Mam 21 lat.

To co? Zaczynamy! Do usłyszenia!
Saay

2 komentarze:

  1. Ja skończyłam bwl na Cau Kiel- bachelor a teraz robię master na uni hagen zaocznie, bo pracuje na pełen etat. Studia nie sa trudne, powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten miły komentarz ;) Ja studiuję już drugi rok! Życzę powodzenia na studiach i oczywiście mało stresu w pracy!

      Usuń

Pamiętaj, że Ty również tworzysz tego bloga. Proszę, wypowiadaj się kulturalnie!