środa, 30 maja 2012

KiT, ale hit!

Mam kilka seriali, które regularnie oglądam i parę do których często wracam, ale dziś przedstawiam Wam jeden, który od 2 lat jest dla mnie kołysanką i najlepszym poprawiaczem humoru, który sprawia, że wszędzie czuję się jak w domu.

TaaamTaaaDaaaDaaam Jej i Jego Wysokość:

Kasia i Tomek 

www.alejka.pl


  Nie znam drugiego serialu, który w tak komiczny a zarazem naturalny sposób pokazuje codzienne relacje pary z paroletnim stażem. Jestem przekonana, że każda osoba będąca w związku i oglądająca ten serial w końcu krzyknie: Przecież robimy dokładnie to samo! I za to go cenię, za pokazywanie rzeczywistości bez nadęcia.

 www.comedycentral.pl

Oczywiście pełno w tych 100 odcinkach sytuacji z kosmosu, kompletnie abstrakcyjnych i nierealnych, ale one tylko podnoszą walory komediowe. Może jestem dziwna, ale potrafię oglądać niektóre sceny po kilkanaście razy i nadal śmiać się tak serdecznie jak za pierwszym! 

www.telenowele.fora.pl

I chociaż ja wolę iść do libańskiej [restauracji] to pójdę z tobą do tajskiej, bo będę słyszał w libańskiej, że trzeba było iść do tajskiej!!!

Chwili, kiedy Kasia i Tomek zniknęli z VOD  o mało nie przypłaciłam załaniem nerwowym ;-)
Na szczęście teraz całość dostępna jest na tvnplayer
KLIK!

Jakie są Wasze ulubione seriale?
Przyznajcie się, która z Was nie mówi To już ostatni odcinek, no dobra..., ale ten to już naprawdę jest ostatni! :) ?

4 komentarze:

  1. ja lubie 'the vampire diaries' i 'the walking dead' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle razy zabierałam się za Pamiętniki, że teraz już chyba naprawdę je włączę ;)

      Usuń
  2. ja lubie dextera i homeland, niestety nie mam polskiej TV to nie wiem jakie obecnie polskie seriale leca w TV, kiedys lubilam na wspolnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię zmartwić fajne są teraz te polskie seriale, Prawo Agaty i Przepis na życie szczególnie :) Homeland mnie interesuje, bo lubię głównego aktora jeszcze z Kompanii Braci!

      Usuń

Pamiętaj, że Ty również tworzysz tego bloga. Proszę, wypowiadaj się kulturalnie!