poniedziałek, 21 maja 2012

Makijażowi ulubieńcy wiosny/lata

W poprzednim poście pokazywałam ulubione kosmetyki do pielęgnacji ciała. Pisałam, że są ze mną już naprawdę długo. Jeżeli chodzi o makijaż to sprawa ma się odrobinę inaczej. Tutaj panuje pełna swoboda, a każdy kosmetyk staje się moim ulubionym na kilka tygodni/miesięcy, po czym zwyczajnie mi sie nudzi!
W związku z tym pokażę Wam kosmetyki, po które teraz najchętniej sięgam. 



Podkład Lilo Lolo w kolorze Warm Peach 

Jestem z niego naprawdę zadowolona. Jest tak lekki, że zapominam, że mam go na twarzy. Idzie to oczywiście w parze z naprawdę znikomym kryciem, co dla mnie również jest zaletą. To pierwszy podkład, którego nie widzę na twarzy, nawet zaraz po nałożeniu. Buzia wygląda zdrowo i promiennie i o to chodzi! Cena niestety wysoka, z przesyłką ok. 80zł.

Róż Catrice w kolorze Apricot Smoothie

Intensywnie brzoskwiniowo-pomarańczowy róż, idealny na lato. Poza kolorem nie wyróżnia się niczym szczególnym. Tego lata must have! 

Tusz do rzęs the Colossal Volume Maybelline 

Mój niezmiennie ulubiony tusz do rzęs. Pięknie rozdziela i pogrubia, ma wygodną, niesilikonową szczoteczkę. Niestety nie podkręca spektakularnie. Ma jedną poważną wadę- po 3 miesiącach jest dla mnie nie do użytku, okropnie mnie uczula, podczas gdy inne tusze tego nie robią. 

Eyeliner Wibo

Głęboki czarny kolor, wygodny pędzelek, trwałość lepsza od eyelinera Sephory, czego chcieć więcej za 7zł w promocji?

Essence, błyszczyki Stay with me


 Mam prawie wszystkie kolory. Parę kupiłam w regularnej cenie, parę za 1€ na wyprzedaży w DM'ie. Co je cechuje? Solidne krycie, bezdrobinkowe kolory, zabawny, ale wygodny aplikator. Nie drażni mnie smak ani zapach, nie wysuszają ust. Bardzo je lubię!

Właśnie tym zestawem teraz się maluję. Za jakiś czas na pewno moje typy się zmienią...

Miłego dnia!
Saay

1 komentarz:

  1. UWIELbiam błyszczyki z essence

    Dodaję się do obserwatorów :* i mam nadzieję,że będziesz moim 400 obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że Ty również tworzysz tego bloga. Proszę, wypowiadaj się kulturalnie!