środa, 23 maja 2012

Ozdoby do włosów, lubię to!

Przyznaję się otwarcie, uwielbiam ozdoby do włosów! Nie, nie nabyłam tego wraz z kosmetykomanią. Pamiętam, że odkąd byłam małą dziewczynką wielką radość sprawiały mi wyprawy z mamą do "sklepu z gumkami":) I tak rosłam z tym i rosłam, a wraz ze mną moja kolekcja. Wczoraj dołączyły do niej fluorescencyjne kwiaty z H&M-u. Ich kolory są tak intensywne (niestety, nie do końca widać to na zdjęciach), że przypominają barwy zakreślaczy biurowych! Mam naturalnie brązowe włosy więc jest mi w nich do twarzy, a raczej 'do włosów' ;-)


Takie kwiaty nawet z prostego kucyka czy koczka wyczarują ciekawą fryzurę. Ten większy, pomarańczowo-koralowy może również służyć za broszkę. Cena 9,90zł za sztukę/ 2 sztuki.



Ja stawiam na elektryzujące kolory we włosach i na ubraniach, pastele noszę na paznokciach! 

A Wy?


4 komentarze:

  1. super! aby tak dalej trzymam kciuki za początki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję za pierwszy komentarz :)

      Usuń
  2. Kocham te kolory:) Zycze wytrwałości i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że Ty również tworzysz tego bloga. Proszę, wypowiadaj się kulturalnie!